Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
- 4441 1111 3787 3851 Оплата на карту Monobank
ОБОВ'ЯЗКОВА ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ПОКУПЦЯ ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ
Дані правила є обов'язковими до виконання.
При прийманні товару необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО розпакувати замовлення і ПЕРЕВІРИТИ вироби на ЦІЛІСНІСТЬ! Ми передаємо Службі Доставлення товар в ідеальному стані та в ідеальній упаковці!
Якщо при огляді вироби Ви виявили пошкодження:
1) Відмовтеся від посилки
2) Заповніть Акт пошкодження товару, бланк якого надасть співробітник Служби Доставлення.
Архів сторінок, що Ви відмовляєтеся від отримання вироби в зв'язку з його пошкодженням.
-В графі «Стан пакування» відзначити її зовнішній вигляд: прим'яті або пошкоджені або розірвати. Відзначати «ЦIЛE» - КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ! (Пакування не може бути «цілим» під час транспортування, вона може бути «прим'ятим»)
3) По можливості сфотографуйте пошкоджений товар і заповнений Акт. Надішліть нам фото будь-яким зручним способом. Копія Акта пошкодження повинна залишитися у Вас.
Пошкоджений виріб поверніть Службі Доставлення.
У разі ДОТРИМАННЯ даних правил, ми повторно надішлемо Ваше замовлення. Увага! З моменту отримання замовлення від Служби Доставлення і підписання документа про приймання вантажу, Ви стаєте власником даного товару. Вся відповідальність за його цілісність переходить до Вас. Просимо Вас дотримуватися дані прості правила.
P.S. Якщо співробітник Служби Доставки буде не згоден з Вашим рішенням щодо виду упаковки і наполягатиме на тому що вона «ціла» - ні в якому разі не йдіть на поводу. Зробіть позначку згідно з вищенаведеним правилом!
У разі ігнорування цих правил, гарантійні заміни і повернення в разі індивідуального узгодження проводяться за рахунок клієнта.
З усіх питань звертайтеся за номерами телефону
По всім питанням звертайтесь по номеру телефона +380 (93) 775-68-21 (Viber -Telegram)