Кошик
61 відгук
Знижка 10% на покупку від 500грн по промокоду - "san"
+380 (93) 775-68-21
Світ якісної Сантехніки
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Обмін або повернення товару належної якості Придбаний у нашому інтернет-магазині товар Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки (відповідно до «Закону про захист прав споживача»). Повернення та обмін придбаного товару належної якості провадиться, якщо: - є в наявності всі документи, що супроводжують товар і чек (квитанція або товарний чек, гарантійний талон, посібники з експлуатації) - збережений товарний вигляд та комплектація, тобто збережені у незмінному вигляді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наклейки та інші елементи - товар був у вживанні, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини, сліди води, будівельних сумішей та інших.). Обмін чи повернення товару з виявленим дефектом Повернення або обмін товару з дефектом (у тому числі виявленому в процесі експлуатації) здійснюється лише за наявності висновку, виданого авторизованим сервісним центром (офіційним представником компанії-виробника). Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner