Кошик
72 відгуків
+380 (93) 775-68-21
Інтернет магазин Сантехніки
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Компанія SANUP здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості: Обмін та повернення товарів можливе у строк до 14 днів з моменту доставки замовлення покупцю. Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був у використанні та має всі супровідні документи (ярлики, упаковку тощо). Процедура повернення товару належної якості: - Напишіть нам на пошту santehgroop@gmail.com або на вайбер за телефоном +380937756821 і повідомте про намір повернути оплачений товар. У відповідь ми надамо вам дані для відправлення купленого вами товару, після відправки вами товару напишіть нам № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів. - Після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення протягом трьох робочих днів ми повертаємо вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар. Умови повернення товарів неналежної якості: У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження у присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії, для подальшої комунікації з вирішення питання. Пошта-santehgroop@gmail.com або на вайбер за телефоном +380937756821 Обмін та повернення товару здійснюється через відправку товарів компанією «Нова пошта» Зворотна доставка товарів належної якості провадиться за рахунок покупця. Зворотна доставка товарів неналежної якості провадиться за рахунок продавця. Повернення грошей буде здійснено на банківську картку покупця протягом трьох робочих днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner